Handel diametralnie się zmienia. Wynikiem tych zmian są m.in. rosnące w siłę firmy logistyczne. 3LP SA posiada największe zaplecze logistyczne dla polskiego e-commercu i odpowiada za kompleksową obsługę towarów, transportu, ale również magazynowania.
Rocznie obsługuje ok. 5 mln paczek i palet, współpracując przy tym z rynkowymi gigantami. Przepisem na sukces są wdrażane, pionierskie rozwiązania kryjące się na powierzchni 180 000 m2 magazynów marki oraz profesjonalna działalność operacyjna. – Jesteśmy na etapie implementowania systemu Shuttle wraz z automatycznym systemem pakowania. Będzie się składać z 50 tys. lokacji kuwetowych, a pobrania odbywać się będą na 10 stacjach G2P (Goods to Person) – zapowiada Maciej Posadzy, CEO 3LP. – To nasza odpowiedź na potrzebę elastycznej pracy, przy jednoczesnym doborze zrównoważonych rozwiązań. Shuttle jest systemem składowania i picking’u towarów generacji 2.0., który uruchomimy w przyszłym roku – dodaje.
Współpraca z innowatorami z różnych branż napędza do wdrażania kolejnych. Duch innowacji 3LP SA wywodzi się ze spółki-matki, TIM SA, czyli największego dystrybutora materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Nic dziwnego, że innowacje są tu na porządku dziennym, a 3LP jest świeżym spojrzeniem na branżę logistyczną w Polsce.